خط‌کشی خطوط ایست و عابر پیاده تقاطع ها در معابر منطقه۲۲

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۲۲ عملیات خط‌کشی ایست و عابر پیاده تقاطع محلات این محدوده غربی شهر تهران به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی، ایمنی، امنیت در عبور و مرور عابرین و خودروها و در جهت جلو گیری از جرایم رانندگی تقاطعات هوشمند سطح منطقه با خط کشی خطوط ایست، عابر پیاده و خطوط کاهنده در بلوار هاشم زاده به همت اداره نظارت و اجرایی این معاونت اجرا شده است.

وی افزود: باهمکاری نواحی ششگانه منطقه و کارشناسان این معاونت سایر تقاطع هایی که نیازمند خط‌کشی خطوط ایست و عابر پیاده در تقاطع ها باشند شناسایی و براساس اولویت بندی میزان حجم تردد عابران و خودروها به اجرا در می آید.

خدابخشی ادامه داد: در شش ماه ابتدایی سال جاری تنها در معابر اصلی و فرعی این محدوده ۱۷۰ کیلومتر خط کشی محوری صورت گرفته است و این عملیات تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: در قالب طرح الگوی خدمت و استقبال از مهر خط کشی ایستگاه های اتوبوس و جای پارک ویژه معلولین نیز رنگ آمیزی شده است.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 60704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =