هم‌اندیشی نخبگان منطقه ۱۸ برگزار شد

هم‌اندیشی نخبگان محلات منطقه 18 و نماینده مدیریت شهری ؛ همزمان با هفته جهانی کودکان با رویکرد تبادل تجربیات کاری و مدیریتی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، در جریان این نشست هم اندیشی که همزمان با هفته کودک و پیرو دستور العمل ابلاغی اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران با عنوان اردوی شهر در دست بچه ها برنامه ریزی و برگزار شد ، تعدادی از کودکان نخبه و هنر مند که افتخارات متعددی در میادین کشوری ، آسیائی و بین المللی بدست آورده بودند ، با همراهی والدین خویش در دفتر کار معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه حضور یافته و برای دقایقی نیز در قامت یک مدیر شهری به فراگیری تجربیات پرداختند.

برپایه این گزارش ، تعداد دو کودک حافظ کل قرآن کریم ، یک کودک نابغه نقاش با تجربه حضور در رقابتهای بین المللی درکشورهای کره ، آلمان و هلند ، دو کودک دارای مدال طلای جهانی محاسبات ذهنی ، یک کودک ورزشکار با عناوین استانی وکشوری در رشته کیوکوشین از جمله موعوین در این نشست بودند.

این گزارش حاکی است ، آشنایی با بخشهای مختلف مجموعه مدیریت شهری منطقه ، شرح وظایف ، مأموریت ها وخدمات معاونت اجتماعی در حوزه های مختلف بویژه آموزش های شهروندی و... از جمله محور های مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 60789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =