طهران کوچک جولانگاه اقدامات بزرگ می شود

در بیست و یکمین سلسله بازدیدهای شهردار تهران از مناطق ۲۲ گانه با عنوان پویش قرار خدمت نوبت به شهرداری منطقه چهار رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در تشریح این پویش گفت: شهرداری تهران در راستای این دغدغه‌ها و ارتباط رو در رو با مردم و شهروندان، طرحی تحت عنوان «پویش قرار خدمت» را به منظور بهبود و توسعه عملکرد و اقدامات در سطح پایتخت اجرایی کرد که این مهم پنجشنبه گذشته در منطقه ۴ اجرایی شد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که این ملاقات‌ها تنها محدود به زمان و مکان محدود در آن بازه زمانی نمی‌شود؛ از آنجایی که شناسایی مشکلات و کمک به رفع آنها مهمترین هدف این پویش است، همه معاونان و مدیران ارشد شهرداری تهران و منطقه در این پویش‌ها حضور داشته و براساس برنامه کاری از پیش تعیین‌شده، بازدید میدانی و جلسات کاری را پیگیری کرد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این برنامه دکتر زاکانی شهردار تهران طی بازدید از پروژه های در حال احداث این منطقه دستورات و راهکارهای لازم را با مدیران شهری این منطقه در میان گذاشت.

کمالی زاده اظهار داشت: در ادامه این بازدید زاکانی با فرماندهان بسیج منطقه ۴، خانواده های شهدا و نخبگان و کارکنان شهرداری منطقه ۴ از نزدیک دیدار کرده و پای گفتگو و مطالبات ایشان نشست.

وی با اشاره به سخنان زاکانی در نشست با کارکنان شهرداری منطقه گفت: در این نشست شهردار محترم تهران از روزهای آسان و سخت مدیریت شهری تهران و ارائه برنامه های آتی شهرداری تهران سخن گفت و در ادامه از کارکنان نمونه این منطقه قدردانی و آیین رونمایی از تندیس نامگذاری ویژه این منطقه به نام "طهران کوچک" برگزار شد.

شهردار منطقه ۴ گفت: بیست ویکمین قرار خدمت با اقامه نماز مغرب و عشا شهردار تهران در مسجد معراج و دیدار با شهروندان و شنیدن خواسته ها و مطالبات ایشان به اتمام رسید.

گفتنی است پویش قرار خدمت به صورت ابتکاری از سوی مدیریت شهری دوره ششم با هدف بازدید میدانی از محله‌ها و پروژه‌ها، نظارت بر عملکرد مدیران شهری در مناطق و بررسی معضلات شهری و دیدار با شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان از سوی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 60846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =