دیدار و ادای احترام به خانواده شهید آتش‌نشان، محسن روحانی

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران و هیأت همراه برای دیدار و ادای احترام به خانواده شهید آتشنشان، محسن روحانی به خانه این شهید معزز رفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، حجت‌الاسلام صابری‌نیا، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران به همراه مختاریان، معاون هماهنگی این سازمان و جمعی از مدیران و کارکنان برای ادای احترام به خانواده معظم شهید آتش‌نشان، محسن روحانی به خانه این شهید بزرگوار واقع در خیابان ولیعصر (عج)، حوالی مهدیه تهران رفتند و با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، صابری‌نیا ضمن قدردانی و تجلیل از صبر و بردباری خانواده این شهید گران‌قدر، مقام شهدا را در هر لباس و کسوتی که در راه خدمت به مردم، جانفشانی می‌کنند، والاترین مقام نزد پروردگار و جایگاه آنان را بهشت برین معرفی کرد و گفت: بی‌شک این شهدای جان‌برکف، همنشین اهل بیت (علیهم‌السلام) و بزرگان دین و مؤمنان خاص خواهند بود و ان‌شاءالله ما را از دعایشان محروم نسازند.

وی با اشاره به این نکته که آتش‌نشانان برای نجات همنوعان خود، با شجاعت و از جان گذشتگی به آتش می‌زنند و بی پروا، همچون شمعی فروزان تا پای جان می‌سوزند تا همنوعان را از مرگ نجات دهند و خسارات را به حداقل برسانند؛ افزود، جانفشانی این عزیزان قابل تقدیر است و آتش‌نشانان از فداکارترین اقشار جامعه‌اند که همواره درس ایثار و شهادت را برای همه تداعی می‌کنند.

‌شهید محسن روحانی سندیانی، سومین آتش‌نشان از ایستگاه یک آتش‌نشانی تهران بود که در پلاسکو به شهادت رسید. این شهید ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۳ چشم به جهان گشود که از او یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

پس از شهادت، پیکر شهید روحانی به رضوان‌شهر گیلان منتقل و در جوار شهدای رضوان شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 60864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =