بازپیرایی یک کیلومتر از فضای سبز در حاشیه بزرگراه شهید تندگویان منطقه ۱۹

«طرح نگهداشت شهر تهران» در یک کیلومتر از محور فضای سبزحاشیه بزرگراه شهید تندگویان منطقه ۱۹ آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست با تأکید بر اینکه در این طرح رسیدگی ویژه و تحول اساسی در عرصه های فضای سبز ایجاد می شود اظهار کرد: فضای سبز محور شهید تندگویان از ابتدای پل شهید لطیفی تا پل شهید صنیع خانی با حضور ۱۲۰ نفر از کارگران نواحی پنجگانه این حوزه نونوار شد.

به گفته این مسئول تاکنون هزار متر مربع عملیات پاکسازی، تسطیح و نخاله کشی، علف کشی و بازسازی تشتک ۵۰۰ اصله درخت، حذف تنه جوش و پا جوش ۱۵۰ اصله درخت، حذف سرشاخه خشک ۱۵۰ اصله درخت در رفیوژ میانی و حاشیه راستگرد انجام شده  و پیش بینی می شود ۳۰۰ اصله نهال از نوع زیتون تلخ و زبان گنجشک در این محدوده کاشته شود.

احمد مهرابی با اشاره به اینکه این طرح در سه لاین این محور درحال انجام است یاد آور شد: پس از پایان نگهداشت فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید تندگویان عرصه های فضای سبز در حاشه بزرگراه های شهیدان هاشمی، چراغی، کاظمی، آزادگان و ... نیز اجرایی خواهد شد.

شایان ذکر است در اولین روز از اجرای این طرح نامجو ناظر ارشد سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، توکلی ناظر ارشد سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در منطقه ۱۹، رفیعی ناظر اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران شهری منطقه و ناظرین فضای سبز حضور داشتند.

انتهای پیام /
 

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 60891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =