وسایل بازی کودکان در بوستان‌های منطقه ۲۲ ایمن سازی و تعمیر می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ گفت: ایمن سازی و تعمیر وسایل بازی کودکان از سوی اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۲ در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهارداشت: اقدامات قابل توجه در توسعه و تجهیز بوستان های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد؛ که بخشی از این فعالیت ها مربوط به رسیدگی به وسایل بازی کودکان است که توجه ویژه ای به این موضوع شده است.

وی افزود: برخی از اقدامات در قالب طرح من شهردارم صورت گرفته است و بخشی دیگر از اقدامات در قالب نگهداشت بوستان و فوریتی با همکاری اداره فضای سبز، شهرداری نواحی ششگانه و واحد ۱۳۷ به اجرا در آمده است.

فصیح ادامه داد: تعمیر و تعویض وسایل بازی کودکان در بوستان تندرستی و تعویض کف پوش محیط بازی کودکان در بوستان ریحانه و بوستان جوانمردان از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی اداره فضای سبز منطقه طی روزهای گذشته بوده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: رسیدگی به وسایل بازی کودکان به شکل روزانه در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهد خرابی در وسایل بازی کودکان در بوستان ها با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع خرابی کنند.

انتهای پیام/
 

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 60914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =