آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان و مدیرکل محیط زیست شهر تهران

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان و مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران برگزار و طی آن امیریزدی به عنوان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان و محمد صابر باغخانی پور به عنوان مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران منصوب شدند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان و مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران صبح امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه با حضور داود گودرزی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، امیر یزدی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، محمد صابر باغخانی پور مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، اصغر عطایی مدیرکل پیشین محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، مسعود رنجبریان مدیرعامل پیشین شرکت شهربان و حریم بان، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، عزیزی مشاور و مدیر دفتر حوزه خدمات شهری، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت برگزار و طی آن امیر یزدی به عنوان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان و محمد صابر باغخانی پور به عنوان مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران منصوب و از زحمات و تلاش های مدیران پیشین این دو حوزه تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه داود گودرزی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از زحمات و تلاش های مسعود رنجبریان مدیرعامل پیشین شرکت شهربان و حریم بان و اصغر عطایی مدیرکل پیشین محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، قدردانی کرد و گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت را به ما عطا کرده است و ما همواره در راستای خدمت به مردم گام بر می داریم و یکی از نعمت های بزرگی که خداوند به ما عطا کرده است، خدمت به شهروندان و کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.

وی در ادامه با اشاره به این که مهندس اصغر عطایی و مهندس رنجبریان از مدیران باسابقه، اثربخش و موفق در شهرداری تهران هستند، افزود: در مدت تصدی مهندس رنجبریان مدیرعامل پیشین شرکت شهربان و حریم بان و  مهندس اصغر عطایی مدیرکل پیشین محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران اقدامات بسیار خوبی در این شرکت و این اداره کل رقم خورده است و در همین جا لازم می دانیم از زحمات خالصانه آنان قدردانی کنیم.

گودرزی در ادامه افزود: از مدیران جدید انتظار داریم که با استفاده از تجارب و سوابق ارزنده مدیران پیشین ضمن آسیب شناسی موارد و موضوعات مرتبط با این دو حوزه در مسیر رشد و تعالی حرکت کنند و گام های موثرتری در راستای ارتقاء سازمانی بردارند.

وی در ادامه با تاکید بر این که باید تمامی مباحث مرتبط با حوزه شرکت شهربان و حریم بان و محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند، افزود: لذا این شاخص گذاری ها باید در بازه زمانی معین منجر به نتایج مطلوب تری در تمامی موضوعات گردد.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آقای یزدی از مدیران باسابقه در شهرداری تهران هستند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم، اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف شرکت شهربان و حریم بان انضباط بخشی به شهر است و این مجموعه به شکل شبانه روزی به انجام وظایف محوله می پردازد. لذا انتظار داریم که در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان، این حوزه تعامل و همکاری های خود را با سایر ارگان ها افزایش دهد.

گودرزی در ادامه با اشاره به این که باید در این شرکت اقدامات تحولی خوبی به انجام برسد، گفت: برای تحقق اهداف پیش رو با اراده ای راسخ قدم بردارید تا انشالله با اتکال به خداوند متعال اتفاقات خوبی در این شرکت رقم بخورد و ما نیز آمادگی داریم که هر جا که نیازمند اصلاح رویه ای بودید، تمام قد یاری رسان شما باشیم.

وی با تاکید بر این که موضوع محیط زیست از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: برای رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه محیط زیست باید از نظرات و ایده های کارشناسی شده نخبگان، اساتید بنام و با تجربه استفاده شود تا بتوانیم به نتایج خوبی در این حوزه دست پیدا کنیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم اقدامات زیرساختی در حوزه محیط زیست تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی درست، نگاه علمی و انجام کارشناسی های لازم، نقشه راهی در حوزه محیط زیست تهیه شود و در این راه حتما از نخبگان، ارگان های ذیربط و ظرفیت های موجود نیز استفاده شود.

مسعود رنجبریان مدیرعامل پیشین شرکت شهربان حریم بان و اصغر عطایی مدیرکل پیشین این اداره کل نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص دستاوردهای خود در مدت تصدی شان در این شرکت و اداره کل از تلاش و همکاری تمامی مدیران و همکاران این دو مجموعه قدردانی کردند و برای مدیران جدید  آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

امیر یزدی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: در راستای تدابیر شهردار تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری به وظیفه خود که خدمات رسانی به  شهر و شهروندان است گام برمی داریم. انشالله بتوانیم خدمات شایسته ای را با برنامه ریزی درست و حمایت و همکاری همکاران خوبم به شهروندان ارائه دهیم.

محمد صابر باغخانی پور مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: در راستای تدابیر شهردار تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد انشالله بتوانیم با کمک و همراهی همکاران خوبم در این مجموعه منشاء اثر باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مهندس عطایی مدیرکل پیشین این اداره کل، خدمت به مردم را اولویت کاری خود دانست و گفت: با مدیریت یکپارچه، برنامه ریزی درست و براساس اولویت های اصلی محیط زیست، کمک و همراهی همکارانم در این  اداره کل؛ محیط زیست را در اذهان مردم به مساله اصلی و دغدغه مهم تبدیل خواهیم کرد و از ظرفیت ها و مشارکت حداکثری شهروندان نیز بهره خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ در این مراسم داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران احکام امیر یزدی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان و محمد صابر باغخانی پور مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران را اهداء و در ادامه با اهدای لوحی از زحمات اصغر عطایی مدیر کل پیشین اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران و مسعود رنجبریان مدیرعامل پیشین شرکت شهربان و حریم بان تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 60919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =