تشریح آخرین وضعیت ایوان ری/ اولین برنامه ما همفکری و هم‌افزایی با مدیریت شهری تهران است

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری درباره فعالیت ایوان ری توضیح داد.

حسین سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تاکید بر اینکه ری یکی شهرستان‌های مهم استان تهران است و بین شهر تهران و شهرستان ری نوعی همبستگی وجود دارد، اظهار کرد: همین موضوع ایجاب می‌کند که همبستگی و همفکری بین مسئولین شهرستانی و استانی شکل بگیرد و شورای شهرستان مجموعه تمام موضوعات مشترک است‌.

وی ادامه داد: اولین برنامه ما به خودمان این بود که همفکری و هم‌افزایی با مسئولین شهرستانی و استانی و همچنین مدیریت شهری تهران شکل بگیرد و درخواستی که از شورای شهر و شهردار تهران داریم این است که شهرستان ری را ویژه ببینند.

رئیس شورای شهرستان ری با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با شهردار منطقه ۲۰ در روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: در این جلسه درخصوص مسائلی که در شهرستان می‌توانیم حل کنیم و از آن طریق کمک‌حال مجموعه مدیریت شهرستان باشیم، بررسی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: تعدادی پروژه‌ مختلف وجود دارد که توسط شورای شهر و شهرداری تهران اجرایی می‌شود و یک سری مسئولیت‌ها نیز برعهده ماست. اولین اقدام ما این بود که مشکلات و معضلاتی که وجود دارد، احصا کنیم و سپس راه حل‌هایی که بتوانیم در کمترین مدت زمان ممکن به آن برسیم و مشکل مردم را حل کنیم در دستور کار قرار دادیم.

سبحانی با بیان اینکه امیدواریم با همفکری شهرداری منطقه و همچنین ریاست شوراهای شهر استان تهران بتوانیم این کار را انجام دهیم، یادآور شد: پروژه‌های گوناگونی در سطح شهرستان وجود دارد که با توجه به هم‌مرز بودن شهر تهران و شهرستان ری و نداشتن شورای مستقل برای آن، وظیفه ماست که همکاری تنگاتنگی با مجموعه مدیریت شهری در ری داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری همچنین تصریح کرد: وضعیت ورودی شرق تهران به سمت شهرستان ری چندان مطلوب نیست و بهبود این شرایط در دستور کار ما قرار دارد.

سبحانی یادآور شد: یکی دیگر از مسائل مشترک که نیاز به همکاری دارد، توسعه آرامستان‌هاست. اعتراضاتی در شهرستان نسبت به این موضوع وجود دارد که باید در جلسات هماهنگی، موارد را پیگیری کنیم.

وی درخصوص فعالیت ایوان ری نیز گفت: در حال بررسی وضعیت ایوان ری هستیم و به زودی برنامه ویژه ای تعریف می‌شود.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 60944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =