نورپردازی ۱۴ زیرگذر و پل غیرهمسطح در منطقه۲۲ انجام شد

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه برخی از نقاط بی‌دفاع شهری با فراهم کردن روشنایی رفع شده است، گفت: در چند ماه اخیر به همت اداره زیباسازی این منطقه سیستم روشنایی ۱۴ زیرگذر خودرویی، عابرپیاده و پل‌های غیرهمسطح در این منطقه غربی شهر تهران فراهم شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: وجود بزرگراه های آزادگان، شهید همدانی، شهید خرازی و اتصال تردد خودرویی در برخی از محلات این منطقه از طریق زیرگذرها امکان پذیر است که روشنایی این محورها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از مهم ترین اهداف اجرای این طرح، رفع نقاط بی دفاع شهری است. همچنین این طرح به منظور بهبود دید رانندگان وسایل نقلیه عمومی، سهولت تردد خودروها در هنگام شب، افزایش چشم اندازهای بصری و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

نصرتی ادامه داد: موضوع روشنایی تنها مختص زیرگذرها نبوده است، بلکه در پل های عابرپیاده و زیرگذر های عابرپیاده از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه و به درخواست شهروندان به اجرا درآمده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: باتوجه به مدیریت مصرف انرژی برای سیستم روشنایی این محیط ها از لامپ های کم مصرف استفاده شده تا میزان برق مصرفی مدیریت شود.

وی به زیرگذرهای مورد اجرای طرح اشاره کرد و گفت: پل شهید رجایی بزرگراه آزادگان، پل شهید فهمیده، زیرگذر تازه تاسیس بلوار کوهک شمالی، پل صدرا در بزرگراه آزادگان، پل بلوار دستوراه روبه روی پمپ گاز، زیرگذر عابرپیاده کوهستان و باغ اناری از جمله زیرگذرهای مورد اجرای طرح روشنایی بوده است.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 60973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =