آمادگی شهرداری منطقه یک برای هرس و برف‌تکانی درختان

تمامی پیمانکاران و ناظرین فضای سبز منطقه یک با هدف رصد و بررسی وضعیت ادوات، تجهیزات و نهاده‌های مصرفی با حضور در بوستان گلابدره به ارایه نحوه خدمات‌رسانی خود پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: ادوات، تجهیزات هرس و برفتکانی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳با هدف آماده سازی و برنامه ریزی در خصوص اقدامات این حوزه و بررسی وضعیت امکانات موجود پیمانکاران فضای سبز برای استفاده بهینه آنها در طرح های این منطقه در بوستان گلابدره مورد رصد و بازدید قرار گرفت.

صفایی تصریح کرد: در این گردهمایی که با حضور تمامی پیمانکاران و ناظرین نواحی دهگانه و جنگلکاری ها، مسئول گیاهپزشکی منطقه، رئیس فضای سبز منطقه و نمایندگان سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران برگزار شد، از کلیه ادوات، تجهیزات هرس و برفتکانی فضای سبز شهرداری منطقه یک بازدید بعمل آمد.

او افزود: آمادگی پیمانکاران، بهره گیری به موقع از ادوات و تجهیزات و نهاده های این حوزه ، نظارت دقیق و اساسی، به روزبودن وسایل، از جمله مسائلی است که در این بازدید حائز اهمیت بود.

انتهای پیام/

 

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
کد خبر: 60978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =