تشریح روند اجرای پروژه‌های شهری در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ گفت: احداث و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری و محله‌ای از مهمترین مواردی است که با جدیت در این منطقه در حال فعالیت و پیگیری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با تشریح فرآیند انجام پروژه ها افزود: در حال حاضر پروژه های شاخص عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی در کنار دیگر پروژه های مستمر و توسعه محله ای این منطقه در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه شهری و محله‌ای در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه ۴ است خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی قنات کوثر یکی از پروژه هایی است که در دوره های گذشته در مرحله اسکلت رها شده بود در حال حاضر فعالیت می کند.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های ترافیکی این منطقه افزود: احداث پیاده راه سلامت بوستان بانوان، مسقف سازی پایانه رسالت و افق، احداث خیابان شهید احدوند، نصب رفیوژ میانی خیابان دماوند از مهم ترین پروژه های ترافیکی در حال فعالیت این منطقه است.

شهردار منطقه ۴ درخصوص پروژه های عمرانی به احداث و تکمیل خانه کشتی شمیران نو، زورخانه مبارک آباد و مجموعه شهدخت، مجموعه ورزشی گلشن، خانه کشتی شهدای شمیران نو و احداث ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع)، احداث مخازن ذخیره آب و احداث ساختمان قرنطینه باغ پرندگان اشاره کرد.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 61007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =