به هیچ عنوان در مورد استیضاح شهردار حرفی نزدم/ از صحبت‌های من سوءاستفاده سیاسی شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به انتشار مطلب کذبی از سوی یک کانال تلگرامی به نقل از ایشان گفت: به هیچ عنوان در مورد استیضاح شهردار با موضوع ون‌ها صحبت نکردم و بحث مصاحبه ما این نبود.

ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درخصوص مصاحبه منتسب به خود که در یکی از کانال‌های تلگرامی منتشر شده، اظهار کرد: با من در مورد ون‌های تاکسی مصاحبه‌ای شد که بعد از انتشار دیدم بحث اضافه‌ای در خبر به ویژه در تیتر درج شده است.

وی با بیان اینکه بنده در صفحه مجازی خودم موضوع را تکذیب کردم، یادآور شد: به هیچ عنوان در مورد استیضاح شهردار با موضوع ون‌ها صحبت نکردم و بحث مصاحبه ما این نبود. 

امانی ادامه داد: خبرنگار آن رسانه روال قانونی را از من پرسید که بنده توضیح دادم که درخصوص موضوعات ابتدا تذکر داده می‌شود، در صورتی که پاسخ داده نشود به سوال تبدیل خواهد شد و نهایت امر استیضاح است که هیچ ارتباطی با بحث ون‌ها نداشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: آن خبرنگار دو سوال جداگانه از من پرسید اما پاسخ‌ها تلفیق شد و خبر استیضاح از قول بنده منتشر شد و این مطلب را مطرح کردند که اگر ون‌ها پیدا نشود، شهردار را استیضاح می‌کنیم. مگر ما گفتیم ون‌ها گم شده که پیدا شود؟

وی افزود: این ون‌تاکسی‌ها رونمایی شد و موجود است و اعتراض ما تنها این بود که چرا هنوز ون‌ها در پارکینگ‌ متوقف هستند و از آنها استفاده نمی‌شود و چرا کار به دو شرکتی سپرده شده که متخصص امر نیستند؟ اعتراض ما این بود ولی این رسانه استفاده سیاسی خود را کرده است.

امانی همچنین تصریح کرد: این موضوع که منتشر شد مد نظر من نبود فلذا تکذیب کردم. آنچه می‌توانم بگویم این است که سوء استفاده شده است.

به گزارش شهر کانال تلگرامی «چند ثانیه» به نقل از ناصر امانی مطلبی درباره استیضاح شهردار منتشر کرده است.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 61015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =