تحویل ویلچر برقی در راستای تحقق اهداف "خیمه یاری" سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی

در جریان برپایی "خیمه‌یاری" سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی برخی آسیب‌دیدگان اجتماعی و توان‌یابان مهمان ویژه این سازمان بودند و بسیاری از مشکلات این آسیب‌دیدگان اجتماعی توسط خیّرین مناطق ۲۲ گانه و با هماهنگی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی حل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، "شهرام جوان" توان‌یابی است که دستفروشی می‌کند و در "خیمه‌یاری" با سیدمحمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ملاقات کرده و اعلام کرده بود که برای فعالیت‌های روزانه در معابر و خیابان‌های پایتخت نیاز مبرمی به یک ویلچر برقی دارد.

سیدمحمد نقیب به این توان‌یاب و آسیب‌دیده اجتماعی وعده داد که با هماهنگی معاونت رفاه و مشارکت‌های اجتماعی، این درخواست "شهرام" را اجابت خواهد کرد.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به اتفاق برخی مدیران معاونت رفاه و مشارکتها به منزل "شهرام" و مادر سالخورده‌اش رفته و ویلچر برقی که قول آن به این توان‌یاب داده شده بود را به او اهدا کردند. همچنین برخی اقلام معیشتی نیز در اختیار خانواده "شهرام" قرار گرفت.

سیدمحمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در این خصوص گفت: ما کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی را وظیفه خود می‌دانیم و چه از طریق مجمع خیّرین مناطق ۲۲ گانه و چه از طریق گروه‌های جهادی و مردمی تلاش می‌کنیم که این مشکلات آنها به حداقل برسد. "شهرام" این جوان با استعداد توان‌یاب نیز برای تردد در سطح شهر از طریق "خیمه‌یاری" درخواستی را مطرح کرده بود که شکر خدا به آن جامه عمل پوشاندیم و برای او و خانواده‌اش هر کمکی لازم باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 61019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =