کاشت درخت و درختچه متناسب با محیط شهری در معابر محلی منطقه ۲۲

در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز محلات منطقه ۲۲ عملیات نگهداشت حداکثری فضای سبز، حذف تنه‌جوش، پاجوش و علف‌تراشی در معابر و بوستان‌های محلی این منطقه انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح عنوان کرد: حفظ و نگهداری از انبوه درختان شهری یکی از اولویت‌های مهم واحد فضای سبز برای زیباسازی چهره شهر است و ‌در این راستا عملیات حذف تنه جوش و پاجوش درختان و علف های هرز موجود در معابر، خیابان ها و میادین سطح منطقه هم اکنون در حال اجراست.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ با تاکید بر نظافت مستمر سطوح فضای سبز شهری یادآور شد: در این خصوص نیروهای پرتلاش فضای سبز نواحی منطقه روزانه اقدام به هرس درختان، پاجوش گیری، فرم دهی، حذف سرشاخه‌های تنه خشک درختان و آبیاری اصولی می‌کنند.

وی بیان کرد: طرح باز پیرایی فضای سبز معابر و میادین محلی ناحیه در راستای تحقق درخواست‌ها، رضایت‌مندی شهروندان، رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ و رفع معضلات شهری به همت نیروهای فضای سبز در حال اجرا بوده و این طرح شامل کندوکوب، خشکه‌زنی، جمع‌آوری برگ، تشک‌زنی،کندوکوب و کاشت نهال می‌شود. به منظور بهبود و زیباسازی منظر شهری عملیات بازپیرایی، کاشت درختچه و نهال به شکل کارشناسی و براساس شرایط جغرافیایی توسط عوامل اجرایی فضای سبز انجام می شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ اذعان کرد: با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر خدمات رسانی به شکل دقیق و کامل در تمامی محورهای اصلی و فرعی به اجرا در خواهد آمد که این امر با نظارت روسای ادارات خدمات شهری و شهرداران نواحی محقق می شود.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کد خبر: 61029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =