مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۱۶ آماده بهره‌برداری است

با هدف پایش مستمر در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای و احداثی، اولین بازدید شهردار منطقه ۱۶ به همراه معاونت‌های اجرایی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، حسین کاشانی پور با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های اجتماعی منطقه گفت: مهمترین پروژه منطقه، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو است که با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی در آستانه بهره برداری قرار دارد و با تجهیز طبقات و محوطه سازی این پروژه تقدیم شهروندان خواهد شد و پروژه مجموعه ورزشی زورخانه ای با پیشرفت بالای ۴۰ درصد، تنها مجموعه ورزشی زورخانه ای جنوب پایتخت است که می بایست هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۱۶ با تأکید بر رفع موانع تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه های منطقه اظهار کرد: ۱۴۳ پروژه من شهردارم و توسعه محله ای در نواحی ۶گانه وجود دارد که باید با هماهنگی و هم افزایی معاونت های اجرایی منطقه با نواحی تسریع شود تا طبق زمانبندی و برنامه‌ریزی شاهد بهره‌برداری پروژه‌ها جهت رفاه حال شهروندان باشیم.

 کاشانی پور در پایان افزود: باید دست به دست هم بدهیم تا با همکاری هم و پایش های مستمر پروژه ها را احداث و تحویل به شهروندان عزیز جنوب پایتخت کنیم.

در این بازدید مجموعه شهربانو، مجموعه ورزشی زورخانه ای شهید وفایی در ناحیه ۲، پارکینگ و بوستان محله جوادیه، زمین ورزشی فلاحتی در ناحیه ۵ و بوستان میثاق دور برگردان خیابان شهید رجایی مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 61066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =