روند پیشرفت طرح‌های توسعه و نگهداشت معابر منطقه ۸ ارزیابی شد

صبح امروز بازدید و نشست بررسی روند پیشرفت طرح‌ محورهای ۴گانه الگوی خدمت و ۳۶۰ درجه در معابر شناسایی شده منطقه ۸، با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق، فاطمه تنهایی شهردار و معاونین منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در این نشست ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی محورهای ۴گانه الگوی خدمت شهید آیت، جانبازان، آیت‌اله خوشوقت و دردشت، روند پیشرفت پروژه‌ها در دو محور شهید آیت و آیت‌اله خوشوقت را مناسب‌تر دانست.

شهردار منطقه در خصوص اجرای طرح ۳۶۰ درجه در نقاط شناسایی شده معابر منطقه نیز افزود: شهرداران نواحی سه‌گانه منطقه در ادامه شناسایی و احصاء ایرادات و نواقص در این نقاط، رفع و اصلاح آنان را در دستور کار دارند و تأکیدات لازم نسبت به اهتمام در اجرای به موقع و بدون نقص این طرح در نقاط مورد نظر همواره دربازدیدهای مستمر در دستور کار نواحی قرار دارد.   

در ادامه سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق با اشاره به افزایش ۲۷درصدی سهم مناطق ۲۲گانه در بودجه امسال، گفت: طبیعتا این افزایش بودجه نشان از توجه بیشتر شهردار تهران به استفاده از ظرفیت مناطق و بالا رفتن توقعات از فعالیت مناطق در بالا بردن راندمان کار در حوزه در اختیارشان است.

فیاض با تأکید بر اهتمام بیشتر شهرداران نواحی بر اجرای طرح۳۶۰ درجه، هدف اجرای این طرح در سطح مناطق را توجه به موارد و ایراداتی دانست که تا کنون به آن پرداخته نشده و می‌بایست با کیفیت مناسب رفع نقص شود.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق پس از آن نیز موارد مورد نظر طرح ۳۶۰ درجه در بازدید خود از معابر گلبرگ و جانبازان را مطرح و در خصوص رفع نقص نقاط مواردی را مطرح کرد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 61085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =