بازدید شهردار منطقه ۷ از املاک سطح منطقه

شهردار منطقه ۷ به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود در سطح منطقه حضور یافت و از املاک متعلق به شهرداری منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، صبح امروز محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه از املاک متعلق به شهرداری این منطقه بازدید کرد و با اتخاذ تصمیم در خصوص مولد سازی و استفاده بهینه از املاک در خصوص آنها تعیین و تکلیف کرد.

بر اساس این بازدید ، طرح ممیزی املاک یا داده آمایی به منظور برداشت اطلاعات از کاربری های شهری ، اراضی و مستحدثات درون محدوده شهری و طبقه بندی آنها انجام می شود که بر اساس ماده ۴ قانون نوسازی و عمران شهری، شهرداری ها مکلف هستند از کلیه اراضی، مستحدثات، کاربری و معابر درون محدوه شهر ، هر ۵ سال یکبار ممیزی جدید از وضعیت ملکی داشته باشند و اطلاعات را بروزرسانی نمایند.

با توجه به این امر طرح بزرگ داده آمایی، برنامه ریزی در جهت توزیع نظامند و عادلانه امکانات و خدمات و دسترسی برابر کلیه شهروندان به این خدمات شهری در محلات و مناطق شهر و همچنین اجرای بهینه برنامه عمرانی، سازماندهی فضاهای شهری و متعادل سازی ارائه خدمات شهری است.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید طی نشستی با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری برای مهمترین املاک منطقه ۷ در جهت بهینه سازی هدفمند، تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 61089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =