سومین نشست فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه ۹ برگزار شد

سومین نشست فصلی ستاد مدیریت بحران با موضوع بررسی دستورالعمل مدیریت عملیات بارش زمستانی ۱۴۰۳ با حضور شهردار منطقه ۹، مدیران شهری و روسای سازمان‌های خدمت‌رسان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: برگزاری نشست هم اندیشی مذکور به منظور مدیریت سیلاب‌های شهری و بارش‌های پیش رو برگزار شده است. به منظور مقابله با بحران‌های مربوط به بارش می‌بایست به اقدامات قبل، حین و بعد از بارش‌ها توجه ویژه داشت.

 شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا لازم است تا از قبل هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های به موقع را جهت پیشگیری و مقابله با بحران‌های ناشی از بارش‌های منجر به سیلاب را پیش بینی کرد.

مرتضوی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مرتبط با بارش بیان کرد: می‌بایست برای قبل، حین و بعد از بارش سناریوی جداگانه‌ای تعریف کرد تا بتوان در مقابل بحران‌های ناشی از بارش‌های پایتخت به موقع اقدام کرد.

 این مدیر ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شدد: همیاری و تعامل سازمان‌های خدمت رسانی نظیر؛ اورژانس، آتش‌نشانی، فرودگاه، راهور، پلیس، آب، برق و گاز با مجموعه شهری زمینه را برای با مقابله با بحران‌های ناشی از بارندگی که ممکن است به سیلاب در پایتخت تبدیل شوند را فراهم می کند.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
کد خبر: 61093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =