دومین جلسه کارگاه روابط عمومی الکترونیک به میزبانی منطقه ۱۵ برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی- کاربردی روابط عمومی الکترونیک با موضوع بلاگری با حضور کارشناسان روابط عمومی شهرداری تهران به همت معاونت برنامه و توسعه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به میزبانی منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهر و بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،دومین کارگاه آموزشی-کاربردی روابط عمومی الکترونیک با عنوان بلاگری  به منظور ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و استفاده بهینه از فضای مجازی برای کارشناسان و مدیران شهرداری برگزار شد.

این دوره با حضور استاد و متخصص حوزه رسانه و بلاگری استاد فرورتیش رضوانیه برگزار شد، اشتراک گذاری تجارب و دانش استاد با شرکت‌کنندگان و  ارائه مثال‌های عملی به منظور درک بهتر مباحث از جمله ویژگی  های این دوره آموزشی بود.

آشنایی با بلاگری و اهمیت آن، آموزش نحوه تولید محتوای جذاب و کاربرپسند برای جذب مخاطب و افزایش تعامل، تحلیل داده‌ها و بازخورد، مدیریت بحران در فضای مجازی و ... از اهم سرفصل‌های آموزشی در دوره ۴ ساعته بلاگری بود  که به شرکت کنندگان ارائه شد.

همچنین جلسات بعدی این کارگاه آموزشی  با موضوعات اوسیت و سئوسایت و شبکه های اجتماعی در تاریخ های ۳۰ مهر و ۸ آبان در منطقه ۱۵(پهنه جنوب غرب) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 61133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =