رفع مشکل آبگرفتگی ضلع شرقی و غربی خیابان صدوقی در منطقه ۲۱

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه ۲۱ از اجرای عملیات نهر عرضی و هدایت آب‌های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی ضلع شرقی و غربی خیابان صدوقی در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "عباس شیرزادی" گفت: اجرای نهر عرضی جهت هدایت آبهای سطحی ضلع شرقی و غربی خیابان صدوقی به ضلع جنوب بلوار یاس خیابان مرواید جهت هدایت آب‌های سطحی به طول ۵۰ متر در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای این پروژه دفع و هدایت آبهای سطحی، حفظ بهداشت محیط زیست، رفاه و آسایش شهروندان و توسعه زیرساخت های شهری است‌.

شیرزادی خاطر نشان کرد: هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری در حوزه زیرساخت‌ها است؛ در همین راستا با احداث ۵۰ متر نهر عرضی در ضلع شرقی و غربی خیابان صدوقی مشکلات بارندگی و همچنین آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی تا حد قابل توجه ای رفع می شود.

شهردار ناحیه یک منطقه ۲۱ در پایان از شهروندان خواست: با توجه به آماده بودن نیرو های خدوم شهرداری در هنگام بارش باران در صورت مشاهده آبگرفتگی در معابر اصلی و فرعی، به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده تا در اسرع وقت عملیات هدایت و دفع آبهای سطحی صورت گیرد.

وی یادآور شد رفع آب گرفتگی مستلزم شناسایی نقاط تجمع آب در معابر مختلف سطح شهر و جمع آوری و انتقال آب‌های روان است که با اجرای این پروژه مشکلات آب گرفتگی در مواقع بارندگی دراین محدوده به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 61163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =