برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بوستان خلیج فارس

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بوستان خلیج فارس به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور شهردار منطقه ۱۵ و بیش ۶۰۰ شهروند باب الرضای تهران پنج شنبه ۲۵ مهر برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد علی الفت‌پور، شهردار منطقه ۱۵، در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی روزمره، گفت: این همایش فرصتی است تا خانواده‌ها با هم به فعالیت‌های ورزشی بپردازند و از هوای تازه و فضای سبز بوستان بهره‌مند شوند.

وی افزود: هدف ما ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در بین شهروندان است و امیدواریم با برگزاری اینگونه برنامه‌ها، انگیزه بیشتری برای فعالیت‌های ورزشی در جامعه ایجاد کنیم.

شهردار منطقه ۱۵ اضافه کرد:  اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته تربیت بدنی و ورزش استفاده کرده و همایش پیاده روی خانوادگی را  برگزار کردیم.

به گفته الفت‌پور؛ این برنامه به عنوان یک گام مثبت در راستای ارتقاء سلامت و نشاط اجتماعی در منطقه ۱۵ محسوب می‌شود به همین دلیل، شهرداری منطقه در تلاش است تا زیرساخت‌های لازم را برای ارتقاء فرهنگ ورزش در محلات مختلف فراهم آورد.

وی همچنین به نقش پیاده‌روی به‌عنوان یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین فعالیت‌های بدنی اشاره کرد و افزود: پیاده‌روی روزانه یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ سلامت است. به همین دلیل، برنامه‌هایی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی که امروز شاهد آن هستیم، می‌تواند فرهنگ ورزش را در سطح جامعه رواج دهد و افراد را به تحرک بیشتر تشویق کند.

الفت پور با اشاره به استعدادهای بیشمار ورزشی و ورزشکاران پیشکسوت در محلات منطقه ۱۵ گفت: با تلاش همکاران برنامه ریزی و هدف گذاری های خوبی در حوزه ورزش انجام خواهد شد و امیدوارم خدمتگزاران شایسته ای برای شهروندان  باب الرضای تهران باشیم.

این همایش به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای برنامه های فرهنگی شامل ضرب زورخانه‌ای، اجرای موسیقی سنتی(زنده)، اجرای حرکات نمایشی - ورزشی، تقدیر از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان ورزشی پارالمپیک با حضور شهردار منطقه ۱۵، مدیران تربیت بدنی جنوب شرق تهران، معاونان و مدیران منطقه و حضور گسترده شهروندان برگزار شد، همچنین در پایان مراسم به قید قرعه از چند شرکت کننده در این همایش با اهدای جوایز تقدیر شد.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 61164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =