برگزاری نشست صمیمی شهردار منطقه ۱۵ با فعالان فرهنگی در فرهنگسرای خاوران

نخستین نشست صمیمی محمدعلی الفت‌پور، شهردار منطقه ۱۵ تهران با فعالان فرهنگی، مساجد و هیئت‌های مذهبی در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد علی الفت‌پور در نخستین نشست صمیمی با فعالان فرهنگی، مساجد و هیئت‌های مذهبی در فرهنگسرای خاوران گفت: اولویت شهرداری منطقه، کار فرهنگی موثر از طریق گروه‌های مردمی است و  تمام توان و ظرفیت شهرداری را در خدمت کارهای فرهنگی منطقه به کار خواهیم بست.

شهردار منطقه ۱۵، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در حوزه فرهنگی، بر تقویت همکاری‌ها و فراهم‌سازی زمینه‌های مشارکت بیشتر از سوی شهرداری تاکید کرد.

 الفت‌پور در این نشست تأکید کرد: هدف اصلی ما تقویت برنامه‌های فرهنگی است که محوریت آن گروه‌های مردمی و مساجد باشند. امکانات شهرداری همواره در خدمت پیشبرد این اهداف مردمی خواهد بود.

وی همچنین بر اهمیت سپردن کار به مردم و حساسیت کار فرهنگی تأکید کرد و افزود که باید با محوریت مساجد بیشتر در این زمینه کار کرد.

در ابتدای این دیدار، همچنین فعالان فرهنگی منطقه با ذکر دیدگاه‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های فرهنگی‌هنری منطقه، انتظارات خود از مجموعۀ شهرداری منطقه و مراکز فرهنگی هنری را بیان کردند.

پس از پایان نشست، مهمانان با شهردار دیدارهای جداگانه داشتند و  مستقیم به دغدغه‌ها و انتظارات خود از شهرداری پرداختند.

نخستین نشست محمدعلی الفت‌پور، شهردار منطقه ۱۵ با حضور چهره‌های شاخص مساجد و مراکز فرهنگی منطقه، با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعالان فرهنگی منطقه در فرهنگسرای خاوران  برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 61170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =