بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های بازار گل محلاتی

وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی با حضور شهردار منطقه ۱۴، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی همراه با تیم نظارتی مشترک آتش نشانی، دستگاه های نیروی انتظامی و قضائی، در راستای بررسی وضعیت ایمنی بازار گل به عنوان سرانه عمومی و مهم این بخش از پایتخت، از این بازار فرامنطقه ای بازدید کردند.

شهردار منطقه ۱۴ ضمن رصد میدانی با بیان اینکه بازار گل شهید محلاتی در منطقه ۱۴ جزو مهم ترین پایگاه های عرضه گل و گیاه تهران به شمار می آید و در طول سال با تراکم بالای جمیعت مواجه است، گفت: با توجه به اهمیت تامین ایمنی این بازار گل شهرداری منطقه در کنار سایر نهادهای خدمت رسان چون آتش نشانی و پلیس راهور و نیروی انتظامی برای رفع چالش ها، افزایش ایمنی و انضباط شهری این بازار گل پای کار است.

وی با اشاره به بازدید میدانی از وضعیت این بازار گل و گیاه با همراهی مسئولان قضایی ابراز امیدواری کرد: با همکاری نهادهای متولی و خدمت رسان و اتخاذ تصمیمات لازم و با نظارت مراجع قضایی، این ظرفیت منطقه ساماندهی و مشکلات آن مرتفع شود.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 61173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =