اجرای پویش تهیه جهیزیه به زوج‌های کم‌برخوردار و ازدواج آسان در منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از رایزنی‌ها و اجرای توافقات اولیه جهت اجرای پویش ازدواج آسان افراد کم‌بضاعت و آزادی زندانیان کم‌برخوردار با همکاری خیرین خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و در راستای برنامه ریزی با محوریت اجرای برنامه گلریزان جهت تهیه جهیزیه برای زوجین جوان نیازمند، اهدای جهیزیه به زوجین کم برخوردار، جلسه مجمع خیرین منطقه برگزار شد.

در این نشست پس از هم اندیشی درخصوص زمان، مکان و مخاطبین برنامه ها درخصوص نحوه و چگونگی خدمات رسانی و ارتقا سطح مشارکت محلی در این برنامه ها همفکری های لازم انجام شد.

حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در این باره اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای نیازمندان منطقه در زمینه های معیشتی، تحصیلی و ازدواج جوانان کم بضاعت منطقه ۲۲ رایزنی هایی با خیرین انجام شده تا با برگزاری برنامه های مشارکتی و دوجانبه نیازمندان محلات منطقه شناسایی و در جهت دستگیری از آنان اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از اقشار نیازمند جامعه می‌تواند در کاهش مشکلات آن‌ها موثر و مهم باشد، خاطرنشان کرد: در این میان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ حلقه واصله بین خیرین و نیازمندان محلات منطقه است تا با معرفی این افراد قدمی در جهت محرومیت زدایی و کمک به این اقشار صورت پذیرد.

در انتهای جلسه مقرر شد با خیریه های فعال در زمینه ازدواج جلسات دیگری برگزار گردد و در جهت اجرای برنامه های مناسب در اسرع وقت تصمیم گیری شده و برنامه ها برگزار شود.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 61179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =