خیابان ورزش در منطقه ۱۵ برپا می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری خیابان ورزش به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر گفت: این مراسم در راستای استقبال بی نظیر شهروندان از برنامه های ورزشی در خیابان ورزش در محله کیانشهر جنوبی منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این برنامه همزمان با برگزاری آئین افتتاحیه خیابان ورزش با حضور شهروندان، پیشکسوتان و فعالان ورزشی با برنامه های متنوع و شاد ورزشی نظیر، فوتبال گل کوچک، والیبال خیابانی، تنیس روی میز، فوتبالدستی، استیج و اجرای برنامه های ورزشی و بومی محله ای روز دوشنبه از ساعت ۱۴  الی ۱۷ در بوستان سرو محله کیانشهر جنوبی به اجرا می‌شود.

 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه گفت: همزمان با برگزاری آیین خیابان ورزش ثبت نام از شهروندان در دو بخش بانوان و آقایان در مجموع در بیش از ۱۰ رشته ورزشی انفرادی و گروهی، در سومین دوره از رقابت های قهرمان شهر ۳ انجام خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه روند ثبت نام از علاقه مندان به منظور حضور در مسابقات منطقه ای همچنان ادامه دارد، افزود: شهروندان، در رده های سنی مختلف می‌توانند با مراجعه به تارنمای اینترنتی به آدرس [ varzesh.tehran.ir ]، به صورت رایگان در رشته های ورزشی مورد نظر ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
کد خبر: 61183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =