به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، "سید محمد فیاض" که همراه با جمعی از معاونین اداره کل متبوعش در منطقه ۲۱ حضور یافته بود؛ به اجرای مرحله دوم طرح ۳۶٠ درجه" اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی دوره فعلی در شهرداری، ارتقاء کمی و کیفی خدمت به شهروندان است که در طرح ۳۶٠ درجه به صورت ریزبینانه ای دنبال می شود.
وی با اشاره به ابعاد مختلف این طرح در حوزه های فنی و عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و نیز فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: محور اصلی در این طرح، نواحی شهر تهران است که با حضور میدانی در شهر، نیازهای مختلف بهبود کیفیت خدمات برداشت شده و در کمترین زمان ممکن اجرایی می شود.
فیاض به عملکرد نواحی سه گانه منطقه ۲۱ در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در بخش های مختلف سه هزار و ۵۲ مشکل شناسایی شده است که پس از اجرای مرحله اول، یکهزار و ۸۷۰ معضل در نواحی سه گانه رفع شده و نیاز به پیگیری و تلاش دو چندان است تا کل مشکلات و معضلات تا نیمه آبان ماه ۱۴۰۳ برطرف شود.
"محسن امیدیان" شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز با اشاره جدیت این منطقه در اجرای طرح ۳۶٠ درجه و نتیجه بازید گفت: نگاه شهرداران نواحی به پروژه ها و طرح ها می بایست از دید شهروندان باشد و نکات ریز را ببینند، زیرا تا زمانی که شهرداری وظایف خود را به درستی انجام می دهد همه چیز درست است ولی اگر یک روز به انجام وظایف خود نپردازد نارضایتی بوجود می آید.
در این نشست با تشریح برخی اقدامات منطقه ۲۱ در طرح ۳۶٠ درجه به بررسی نقاط ضعف و قوت ارائه خدمت به شهروندان در شهرداری های نواحی منطقه پرداخته شد.
وی در بازدید میدانی از معابر ناحیه یک منطقه ۲۱ به بررسی نقاط قابل ترمیم و خدمت نواحی پرداخت و بر ضرورت بهبود کیفی ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد.
"سید محمد فیاض" ضمن تأکید در تسریع اجرای طرح ۳۶۰ درجه در منطقه گفت: شناسایی و رفع دقیق معضلات عمرانی و ترافیکی قطعاً رضایت شهروندان را در پی داشته و امید می رود با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقا، رشد و شکوفایی این منطقه باشیم.
در این بازدید همچنین تسریع در اجرای طرح ۳۶۰ درجه در دستور کار شهرداران نواحی و معاونین حاضر در بازدید قرار گرفت.
انتهای پیام/
نظر شما