مراسم اختتامیه گنجینه‌های شهر تهران برگزار شد

مراسم اختتامیه گنجینه‌های شهر تهران، با حضور شرکت کنندگان سالمند منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری دومین رویداد گنجینه‌های شهر، دومین جشنواره هنرهای دستی و تجسمی سالمندان تهران صبح چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در سالن همایش های برج میلادبرگزار شد که در این رویداد بیش از ۳۰۰ آثار هنری سالمندان منطقه ۱۱ مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از داوری از ۵ اثر برتر تقدیر شد.
موسوی اظهار کرد: برگزاری دومین رویداد استعدادیابی جهان دیدگان پایتخت با عنوان «گنجینه‌های شهر»، گامی برای تبدیل استعدادهای سالمند از بالفعل به بالقوه است. ما معتقدیم که مناسب‌سازی فقط نباید محدود به مسایل کالبدی باشد بلکه مسایل فرهنگی اجتماعی هم نیاز به مناسب سازی دارد همین که سالمندان رو زمینه‌های حضورشان را در جامعه فراهم کنیم که این می‌تواند یکی از ماموریت‌های شهرداری تهران باشد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که با توانمندسازی سالمندان و جهاندیدگان در سطح محلات، سالمندانی که با انزوا زندگی می‌کنند به جامعه برگردند و از خدماتی که مخصوص این عزیران است، استفاده کنند.

موسوی افزود: در این مراسم هیات داوران جشنواره در بیانیه‌ای با قدردانی از ارسال آثار در رشته‌های مختلف با اهدای تندیس، لوح سپاس و هدایای ارزنده از هنرمندان جهان دیده منتخب تجلیل شد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 61193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =