معابر شهری منطقه ۲ با اجرای ۳۵ پروژه ترافیکی ایمن و ساماندهی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ گفت:باهدف سهولت و تسریع در تردد وسایل نقلیه، بهسازی معابر و گذرهای عبوری بیش از ۳۵ پروژه ترافیکی در معابر شهری منطقه ۲ اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد حسین کریمی اظهار داشت: این پروژه ها براساس مطالعات و بررسی های کارشناسان و درخواست های شهروندان جهت ساماندهی نقاط پرتردد و دارای گره های ترافیکی با هدف بهینه سازی و ایمنی تردد در معابر شهری اجرا شد.

وی افزود: به منظور مناسب سازی محیط های شهری ، افزایش سهولت و تسریع توام با ایمنی در تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه شهری و عمومی، اقدامات ترافیکی در قالب اصلاح هندسی، تجهیزو ساماندهی پایانه های حمل و نقل عمومی، خط کشی معابر شهری، ایمن سازی معابر بزرگراهی، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، ساماندهی و نوسازی تجهیزات ترافیکی و پل های عابر پیاده در نیمه نخست سال جاری انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۲ ساماندهی میادین کتاب و کوثر را از دیگر اقدامات دانست و گفت: با توجه به شیب معابر منتهی به میدان کتاب، استقرار کارگاه عمرانی در محوطه میدان کتاب موجب محدود کردن و نقص دید رانندگان و در نهایت کاهش ایمنی تردد شده بود که پس از جمع‌آوری کارگاه مترو و همسطح سازی، این فضای شهری ایمن شد.

وی افزود: نوسازی بیش از ۴۰۰۰ متر طول گاردیل در بزرگراه های شهید چمران و یادگار امام(ره)، خط کشی محوری بیش از ۳۴۰ هزارمتر طول معابر اصلی و فرعی از دیگر اقدامات ترافیکی اجرایی در نیمه نخست سال جاری است.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 61211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =