سامانه ارتباط مردمی دولت، فرصت مطلوبی برای پیوند دو سویه شهروندان و مدیران است

شهردار منطقه ۱۵ تهران با حضور در سامانه ارتباطات مردم با دولت موسوم به سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات شهروندان اهالی این منطقه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدعلی الفت پور شهردار منطقه با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد (۱۱۱) به سوالات، مشکلات و درخواست های شهروندان پاسخ داد.

محمد علی الفت پور شهردار منطقه در حاشیه حضور در سامانه ارتباط مردمی گفت: سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی امکان و فرصت مطلوبی برای پیوند دو سویه مردم و مدیران است و شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی مسأله و پیشنهاد خود را با مدیریت شهری در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، به منظور رفع مشکلات شهروندان راه اندازی شده است افزود: تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی و ایجاد بستر برای تعامل آسان مردم و دولت از جمله اهداف اصلی راه اندازی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به شمار می رود.

شهردار منطقه ۱۵ بر اهتمام ویژه مدیریت شهری منطقه در رفع مشکلات و مسایل شهروندان تاکید کرد و افزود:  موارد به طور خاص پیگیری خواهد شد و امیدواریم با همت مضاعف و تلاش مجموعه این مشکلات برطرف شود تا شاهد ارتقای رضایتمندی و کیفیت زندگی شهرندان باشیم.

در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه های شهرسازی و معماری، خدمات شهری و محیط زیست و اجتماعی پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت‌های مربوطه صادر شد و موارد درخواستی شهروندان با تشکیل پرونده ملاقات‌های مردمی شهردار از سوی شهروندان قابل پیگیری است.

شهردار منطقه ۱۵ به همراه معاونان خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و روسای ادارات املاک، روابط عمومی حقوقی در ساختمان بازرسی استانداری تهران حاضر و به مدت ۲ ساعت از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات آنان بودند.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 61215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =