به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدعلی الفت پور شهردار منطقه با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد (۱۱۱) به سوالات، مشکلات و درخواست های شهروندان پاسخ داد.
محمد علی الفت پور شهردار منطقه در حاشیه حضور در سامانه ارتباط مردمی گفت: سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی امکان و فرصت مطلوبی برای پیوند دو سویه مردم و مدیران است و شهروندان میتوانند با تماس تلفنی مسأله و پیشنهاد خود را با مدیریت شهری در میان بگذارند.
وی با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، به منظور رفع مشکلات شهروندان راه اندازی شده است افزود: تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی و ایجاد بستر برای تعامل آسان مردم و دولت از جمله اهداف اصلی راه اندازی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به شمار می رود.
شهردار منطقه ۱۵ بر اهتمام ویژه مدیریت شهری منطقه در رفع مشکلات و مسایل شهروندان تاکید کرد و افزود: موارد به طور خاص پیگیری خواهد شد و امیدواریم با همت مضاعف و تلاش مجموعه این مشکلات برطرف شود تا شاهد ارتقای رضایتمندی و کیفیت زندگی شهرندان باشیم.
در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزههای مختلف به خصوص حوزه های شهرسازی و معماری، خدمات شهری و محیط زیست و اجتماعی پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونتهای مربوطه صادر شد و موارد درخواستی شهروندان با تشکیل پرونده ملاقاتهای مردمی شهردار از سوی شهروندان قابل پیگیری است.
شهردار منطقه ۱۵ به همراه معاونان خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و روسای ادارات املاک، روابط عمومی حقوقی در ساختمان بازرسی استانداری تهران حاضر و به مدت ۲ ساعت از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات آنان بودند.
انتهای پیام/
نظر شما