حضور ۳۰ هزار شهروند منطقه ۲ در سومین رویداد ورزشی قهرمان‌شهر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ گفت: همزمان با برگزاری سومین دوره از رویداد ورزشی قهرمان شهر،۳۰ هزار شهروند منطقه برای رقابت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲؛ اکرم رجای معاون امور اجتماعی و فرهنگی  منطقه گفت: سومین دوره مسابقات قهرمان شهر با هدف افزایش سطح شادی و نشاط، ترویج ورزش همگانی و همچنین شناسایی استعدادهای ورزشی محلات آغاز شده است.
وی با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله برگزار می شود گفت: این مسابقات در ۳ رشته تیمی والیبال،بسکتبال، داژبال و ۷ رشته انفرادی دارت، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز، بومی محلی، شنا ،بدمینتون و ژیمناستیک ویژه بانوان برگزار می شود.رجای  گفت:  آقایان  به صورت تیمی در رشته های والیبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال گل کوچک و به صورت انفرادی در رشته های شطرنج، دارت، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتبال روی میز، شنا و کشتی به رقابت می پردازند.
معاون شهردار منطقه۲ با بیان اینکه دور اول این مسابقات شهروندان از درون محلات به رقابت با یکدیگر می پردازند، گفت: مسابقات درمجموعه های ورزشی،مدارس،بوستان ها و مساجد درحال برگزاری است و نفرات و تیم های برگزیده به دور بعدی (منطقه ای) راه خواهند یافت و برندگان نهایی نیز در دور فرا منطقه ای با هم رقابت خواهند داشت.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 61246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =