بازدید معاون شهردار از روند احداث پروژه بزرگراهی یادگار امام(ره)/ جبهه‌های مختلف کاری در سراسر پروژه، تغییرات چشمگیری می‌کند

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به صورت سرزده از اقدامات اجرایی در سراسر کلان‌پروژه بزرگراهی غرب تهران بازدید و دستورات لازم در راستای افزایش شیفت کاری و توان اجرایی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ هادی حق‌بین با همراهی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیرکل برنامه‌ریزی فنی و عمرانی شهرداری تهران از جبهه‌های مختلف کاری در طول ۹.۳ کیلومتر کلان‌پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان بازدید کرد.

در جریان بازدید مذکور، روند اقدامات اجرایی در سراسر پروژه شامل شمال میدان جی به عنوان شمالی‌ترین نقطه پروژه، زیرگذر و مسیر ارتباطی میان میادین جی و فتح، میدان فتح و فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دستورات لازم در راستای توسعه عملیات عمرانی را صادر و تأکید کرد: ماهیت پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) به جهت پیچیدگی‌های اجرایی و معارضین متعدد ایجاب می‌کند، در تمامی نواحی در دسترس پیمانکار، با افزایش شیفت کاری و با حداکثر توان اجرایی از جمله نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی اقدامات اجرایی گسترش یابد.

حق‌بین حین بازدید از پروژه بزرگراه شهید بروجردی بر افتتاح فاز دوم این بزرگراه تا پایان سال جاری تأکید و عنوان کرد: با رفع معارضین ملکی، زمینه رفع معارضین تأسیساتی فراهم شده و شهروندان در ماه‌های پیش رو شاهد تغییر چشمگیر وضعیت این پروژه خواهند بود.

گفتنی است، انسداد میدان جی از ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳ به موازات توسعه اقدامات اجرایی در میدان فتح تهران لازمه تکمیل مهم‌ترین پروژه‌ بزرگراهی دوره ششم مدیریت شهری در غرب تهران محسوب می‌شود.

همچنین، بزرگراه شهید بروجردی در امتداد شمالی آزادراه تهران_ساوه دسترسی‌های بزرگراهی در منطقه ۱۸ و محله‌ یافت‌آباد و مهرآباد جنوبی را تسهیل می‌کند.

با اجرای ابرپروژه عمرانی مذکور در غرب تهران، اتصال میدان جی به عنوان جنوبی‌ترین نقطه بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان، از طریق یک مسیر بزرگراهی ۹.۳ کیلومتری محقق می‌شود.

بهره‌برداری از این پروژه مهم و حیاتی، علاوه بر تکمیل «دسترسی شمالی جنوبی بزرگراهی» در پهنه غربی تهران، مسیرهای دسترسی محلی در مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ تهران را نیز بهبود بخشیده و به انتظار شهروندان برای اتمام این پروژه ۱۳ ساله خاتمه می‌بخشد.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 61247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =