اولین پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه یک، در  اراج و ازگل به بهره‌برداری رسید

۸ پروژه توسعه محله‌ای با هدف ارتقای سرانه‌های خدمات شهری و فضای سبز در محلات اراج و ازگل در ناحیه ۹ منطقه یک با حضور شهروندان این محلات به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، رضا بساطی سرپرست شهرداری ناحیه ۹ شهرداری منطقه یک اعلام کرد: برنامه افتتاح ۸ پروژه توسعه محله ای با حضور سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی، حسین بیاتانی مشاور اجرایی شهردار و مسئول ستاد ناحیه محوری، مدیرروابط عمومی، خانواده های معظم شهدای محلات، شهروندان، معتمدین، شرکاء اجتماعی  در سرای محله ازگل برگزار شد.

بساطی با اشاره به پروژه های اجرایی گفت: در این برنامه پروژه های توسعه محله ای  از جمله مرمت و بهسازی آبنمای بوستان کامران، بازسازی سرویس بهداشتی بوستان ازگل و کیمیا، توسعه، بهسازی و نورپردازی شاخص باغ راه کوچه شیری، احداث سپتیک خیابان گلچین، توسعه و بهسازی و نورپردازی بوستان گندمزار، بازپیرایی فضای سبز انتهای خیابان گلچین، کوچه گلها،مرمت و بازسازی آبنمای گندمزار به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد:  در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیر عمران و رئیس فضای سبز ناحیه، از زحمات پیمانکاران پروژه ها و نیز خانواده معظم شهداء با اهداء لوح  وهدیه تقدیر و به نیابت از  شهیدان شکوری و تیموری در بوستان کامران ۲ نهال کاشته شد.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 61257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =