برگزاری دوره اوسینت از سلسله کارگاه‌های روابط عمومی الکترونیک

دوره «اوسینت» از سلسله کارگاه‌های روابط عمومی الکترونیک، با هدف آشنایی و توانمندسازی کارشناسان و مدیران شهرداری در حوزه تحلیل داده‌های عمومی و منابع آزاد آنلاین، به همت معاونت برنامه و توسعه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به میزبانی منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،   در اولین بخش این دوره، سوها صالح  استاد حوزه رسانه به معرفی مفهوم اوسینت پرداخت و توضیح داد که چگونه اطلاعات قابل دسترس در فضای اینترنت، مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و پایگاه‌های داده عمومی، می‌توانند در تحقیق و تحلیل‌های روابط عمومی موثر واقع شوند. همچنین، اهمیت استفاده از این اطلاعات در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و بهبود ارتباطات عمومی بیان شد.

همچنین شرکت‌کنندگان با ابزارهای مختلف جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات و نحوه استفاده از آن‌ها برای شناسایی داده‌های موجود در منابع آزاد آشنا شدند ... این ابزارها به تحلیلگران روابط عمومی کمک می‌کنند تا داده‌های خام را به اطلاعات مفید تبدیل کنند.

در ادامه مطالبی از مهارت‌های جستجو و استخراج داده‌ها از منابع مختلف اینترنتی ارائه و  شرکت‌کنندگان یاد گرفتند که چگونه از تکنیک‌های جستجوگر پیشرفته برای استخراج اطلاعات دقیق‌تر و مرتبط‌تر استفاده کنند. این روش‌ها به تحلیلگران این امکان را می‌دهد تا به راحتی اطلاعات مرتبط با مخاطبان، رقبا و مسائل مورد نظر را بیابند.

همچنین جلسه آخر این کارگاه آموزشی  با موضوعات سئوسایت و شبکه های اجتماعی ۸ آبان در منطقه ۱۵(پهنه جنوب غرب) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 61261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =