ابلاغ دستورالعمل انتخاب بسیجی نمونه؛ به‌زودی

در چهارمین نشست مسؤولان نیروی انسانی حوزه‌های تابعه بسیج شهرداری تهران با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مقرر شد دستورالعمل انتخاب بسیجی در تراز انقلاب (جشنواره شهید علی محمدی) تدوین و ابلاغ شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، صبح امروز، دوشنبه، ۳۰ مهرماه، چهارمین مسؤولان نیروی انسانی حوزه‌های تابعه بسیج شهرداری تهران با حضور حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مهدی رویان، معاون توسعه منابع انسانی سازمان بسیج شهرداری تهران و مسؤولان نیروی انسانی حوزه‌های مناطق ۲۲گانه شهر تهران و دیگر حوزه‌های تابعه در ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی حوزه بسیج معاونت شهرسازی و فنی و عمران برگزار شد، صارمی نخست به بیان مطالبی در مورد جبهه مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و وقایع اخیر مربوط به این عرصه پرداخت و ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: خوشبختانه با درایت و رهبری مقتدرانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، دشمنان اسلام تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف پلید خود در منطقه دست یابند و ایشان طوری این جریان را هدایت کرده‌اند که با وجود شرارت‌ها و جاه‌طلبی‌های دشمنان، بحمدالله تاکنون از بروز جنگ در داخل خاک کشور جلوگیری شده است.

وی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های همکاران بسیجی شهرداری تهران به بیان اهداف بسیج از نگاه حضرت امام (ره) پرداخت و از برنامه‌های خوب سازمان بسیج شهرداری تهران در رده‌های حوزه‌های تابعه تقدیر کرد.

در ادامه رویان با اشاره به موضوعات و نکاتی کاربردی مربوط به حوزه‌ها در بخش انسانی، صورت جلسات ابلاغی و برنامه‌های سالیانه را پیگیری کرد.

وی همچنین از ابلاغ دستورالعمل انتخاب بسیجی در تراز انقلاب (جشنواره شهید علی محمدی) خبر داد و گفت: این ابلاغیه هم‌اکنون در دست تهیه و تدوین است و هفته آینده به همه حوزه‌های تابعه ابلاغ خواهد شد؛ همچنین اختتامیه جشنواره در اوایل آذرماه و هم‌زمان با هفته مبارکه بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 61296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =