تاکید بر لزوم بهبود وضعیت شغلی کادر درمان شرکت شهر سالم

در نشست مشترک مدیران ارشد شرکت شهر سالم و اداره‌کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، با اشاره به نقش کادر بهداشت و درمان شرکت شهر سالم در حفاظت از منابع انسانی شهرداری تهران، بر لزوم توجه بیش از پیش به حقوق و مزایای ایشان تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در ادامه سلسله بازدیدهای مدیرکل سرمایه انسانی از شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران، صبح امروز سه‌شنبه شرکت شهر سالم میزبان اکبر مردانی و هیئت همراهش بود.

در ابتدای این نشست، سیدابوالفضل ذاکریان مدیرعامل شرکت شهر سالم طی سخنانی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها گفت: منابع انسانی جایگاه ویژه‌ای برای نهادهای بهداشتی و درمانی چون شرکت شهر سالم دارد چرا که خدمات پزشکی مستقیما از سوی کادر متخصص ارائه می‌شود. لذا در این شرکت هر چه به منابع انسانی رسیدگی بیشتری صورت گیرد، می‌توانیم به کیفیت بیش از پیش خدمات امیدوار باشیم و همکاران شهرداری تهران هم از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند.

همچنین در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران ارشد طرفین برگزار شد، گزارش وضعیت نیروی انسانی شرکت شهر سالم، ارتباط قراردادی با شهرداری و حقوق و مزایای دریافتی آنها ارائه و در ادامه، ضمن تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به وضعیت شغلی کادر درمان، راه‌های بهبود وضعیت شغلی آنها مورد بررسی قرار گرفت.

پس از پایان این نشست که در ساختمان ستاد مرکزی شرکت شهر سالم برگزار شد، مردانی ضمن ملاقات با تعدادی از کارکنان شرکت شهر سالم، دستورات لازم را جهت حل مشکلات آنها صادر کرد.

بازدید مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران و هیئت همراه از درمانگاه منطقه شش شرکت شهر سالم و گفت‌وگو با کادر درمان این مرکز، پایان‌بخش این برنامه بود.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
کد خبر: 61334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =