«قرار خدمت» در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک فرهنگیان برگزار شد

مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سه‌شنبه یکم آبان ماه در «قرار خدمت» منطقه ۲۱ در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک فرهنگیان حاضر شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سه‌شنبه یکم آبان‌ماه در «قرار خدمت» منطقه ۲۱ در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک فرهنگیان حاضر شد.

این برنامه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز شد و پس از آن مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری در سخنان کوتاهی عنوان کرد: در جلسات «قرار خدمت» که هر هفته به همت شهرداری تهران در یکی از مناطق تهران برگزار می‌شود، معاونان و مدیران شهرداری تهران مکلف هستند که در مساجد حضور پیدا کنند و نکات مردم را بشنوند و به هیئت رییسه شهرداری ارائه کنند. در شورای معاونان که پنجشنبه همین هفته برگزار خواهد شد، تلاش می‌کنیم مصوباتی متناسب با نظرات و پیشنهادهای مردم منطقه داشته باشیم.

سپس نوبت به طرح پرسش‌ها و نظرات شهروندان رسید و باقری در پاسخ به پرسشی درباره کمبود زیرساخت‌های فرهنگی در شهرک فرهنگیان گفت: ضعف زیرساخت فرهنگی در منطقه ۲۱ وجود دارد، اما برای راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در همین مسجد می‌توان امکانات لازم را فراهم کرد یا با هماهنگی با شهرداری منطقه، مکان جدیدی برای راه‌اندازی کتابخانه تعیین کرد. سازمان فرهنگی هنری مشتاقانه برای گسترش فعالیت در منطقه ۲۱ آماده همکاری و مشارکت در امور فرهنگی است.

مشکل روشنایی زیرگذر متروی شهرک فرهنگیان، نبود حفاظ پل هوایی عابر پیاده، لزوم نصب حفاظ در ورودی شهرک فرهنگیان برای تامین امنیت ساکنان، ضرورت بهبود خدمات‌رسانی وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی مانند کتابخانه و سینما داخل شهرک، ضرورت ساماندهی فضاهای ورزشی، مشکل روشنایی پیاده‌راه عابر پیاده در دو شهرک فرهنگیان و آزادی، لزوم ایجاد خط تاکسی و شعبه بانک در شهرک و مشکل تغییر مسیر خط اتوبوس شهرک دریا به ایستگاه متروی صادقیه عمده‌ترین نقدها و پیشنهادهای شهروندان در «قرار خدمت» بود.

شهرداری تهران «قرار خدمت» را هر هفته در یکی از مناطق تهران برگزار می‌کند و در آن شهروندان به دو صورت مکتوب و شفاهی نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود درباره مدیریت شهری را به معاونان و مدیران شهرداری تهران ارائه می‌کنند و این درخواست‌ها تا حصول نتیجه از طریق معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 61357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =