آغاز فرآیند برنامه‌ریزی اجرایی سومین دوره طرح «من شهردارم»

مدیرکل برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل عملکرد شهرداری تهران از آغاز فرآیند برنامه‌ریزی اجرایی سومین دوره طرح «من شهردارم» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، علی علاءالدینی با بیان این‌که نشست‌های کمیته‌های تخصصی و اجرایی سومین دوره طرح «من شهردارم» به منظور بهبود فرآیند اجرایی و افزایش مشارکت شهروندان، برگزار شده و استمرار دارد، گفت: دستاوردهای این نشست‌ها روز گذشته با حضور معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: کمیته‌های این ستاد که از تابستان سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، جلسات تخصصی و فنی را با هدف بهبود اجرای طرح بر اساس اصول حکمرانی مشارکتی برگزار کرده‌اند و یکی از محورهای اصلی این نشست‌ها، رفع مشکلات و چالش‌های اجرای این طرح در دو دوره قبلی بوده است.

علاالدینی، خاطرنشان کرد: همه پیشنهادها در این جلسات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا با تضمین مشارکت واقعی شهروندان در تصمیم‌گیری‌های شهری و استفاده از نظرات متنوع، کیفیت مشارکت شهروندان در اداره شهر ارتقاء پیدا کند.

گفتنی‌ است؛ ستاد اجرایی سومین دوره طرح «من شهردارم» شامل کمیته‌های متنوعی همچون کمیته آموزشی-ترویجی، کمیته علمی-پژوهشی، کمیته بودجه مشارکتی، کمیته شبکه‌سازی و راهبری شبکه، کمیته نظارت عمومی مشارکتی و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 61369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =