به گزارش شهر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری منطقه۷ ؛ سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق پس از بازدیدهای خود از سطح منطقه در نشستی که با مدیران منطقه داشت بیان کرد و گفت: اجرای طرح ۳۶۰ درجه در مناطق شهری با هدف ارتقاء کیفیت خدمترسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان در سطح نواحی اجرا می شود.
وی افزود: در این طرح موارد خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی با هدف خدمت هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان با شیوهای متفاوت از گذشته در مناطق شهری اجرایی میشود به گونهای که این اقدامات برای شهروندان ملموس باشد.
در پایان این نشست محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۷ نیز با تاکید بر عنصر رضایتمندی شهروندان گفت: همکاران من در شهرداری منطقه هفت تمام تلاش و کوشش خود را برای جلب رضایت مردم داشته و دارند.
وی افزود: طرح های کوچک مقیاس و محلی با وجود این که ممکن است در ظاهر خیلی مهم نباشد و اجرای آنها ساده به نظربیاید اما در عمل ساده نیستند و دشواری های خاص خود را دارند. ضمن این که شهرداری برای این نوع پروژه ها هزینه می کند، اجرای آنها نقش مهمی در ایجاد «حال خوب» برای شهروندان دارد و ما هم اینجا به دنبال این هستیم که با اجرای طرح های مثل ۳۶۰ درجه، حال مردم را خوب کنیم.
گفتی است؛ مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری ضمن بازدید از اجرای طرح ۳۶۰ درجه در ناحیه ۱ و ۴ منطقه هفت، اجرای این طرح در این منطقه را قابل قبول و خوب توصیف کردند.
انتهای پیام/
نظر شما