بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت چوب در شهر آفتاب

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی «ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب از ۱۰ الی ۱۳ آبان‌ماه در مجموعه نمایشگاهی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

فرشید مهرشاد در خصوص برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی «ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب» به خبرنگار شهر گفت: این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در فضایی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود که در این رویداد ۱۱۰ شرکت و ۲۴۰ برند داخلی و خارجی فعال در صنعت چوب حضور دارند.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به این که شهرآفتاب فضایی ایده‌آل برای معرفی آخرین فناوری‌ها، محصولات و نوآوری‌ها در هر صنعت فراهم کرده، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع چوب شهر آفتاب به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی این صنعت در ایران، فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ایجاد ارتباطات تجاری میان فعالان و متخصصان محسوب می‌شود. این نمایشگاه بخش‌های متنوعی از جمله ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، یراق‌آلات و مواد اولیه لازم برای تولید و فرآوری محصولات چوبی را پوشش می‌دهد و انتظار می‌رود با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شود.

علاقمندان و متخصصان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند. این رویداد در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، واقع در بزرگراه خلیج فارس، با امکانات و زیرساخت‌های استاندارد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 61462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =