لزوم تسریع در تعیین‌تکلیف محور رنجبر، کمیل و تغییر پهنه‌بندی محله بریانک

نصرالله آبادیان مدیرکل طرح‌های شهری معاونت شهرسازی شهرداری تهران گفت: با تعیین تکلیف محور خیابان رنجبر در منطقه ۱۰ شاهد افزایش سرانه‌های خدماتی در این منطقه خواهیم بود و این امر باید با جدیت دنبال و محقق شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ طی بازدید نصر الله آبادیان مدیرکل طرح های شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به همراه محمدمهدی مهاجر معاون شهرسازی و معماری منطقه از پروژه امتداد شاخه جنوب شرقی یادگار (ره) در خصوص کاهش عرض گذر محور رنجبر از ۶۰ و ۴۵ متر به ۳۰ متری و استفاده از اراضی آزاد شده اطراف طرح جهت بارگذاری خدمات هفتگانه شهری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نصر الله آبادیان مدیرکل طرح های شهری معاونت شهر سازی شهرداری تهران گفت: با تعیین تکلیف محور خیابان رنجبر در منطقه ۱۰ شاهد افزایش سرانه های خدماتی در این منطقه خواهیم بود و این امر باید با جدیت دنبال و محقق شود.

پهنه بندی محله های بریانک و دستغیب موجب احیا در نوسازی بافت فرسوده منطقه خواهد شد

در این بازدید محمد مهدی مهاجر معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۰ با بیان اینکه طرح محور رنجبر به طول ۲.۵ کیلومتر امتداد دارد، گفت: این طرح جزو اولویت های اصلی پوسته شبکه معابر منطقه ۱۰ می باشد.

وی ادامه داد: پهنه بندی محله های بریانک و دستغیبب موجب احیا در نوسازی بافت فرسوده منطقه خواهد شد.

در این بازدید همچنین مهاجر تاکید کرد: با عنایت به معضل طرح تعریض از محور شمال خیابان کمیل و افزایش عرض گذر از ۱۸ و ۲۰ متر در وضع موجود به ۳۰ متر با توجه به قطعات ریزدانه واقع در حد شمال معبر امکان اخذ پروانه ساختمانی و احیای بافت فرسوده و ناکارآمد میسر نبوده و موجب نارضایتی شهروندان گردیده است. لذا در صورت تصویب تقلیل عرض گذر رنجبر شاهد تامین بار ترافیکی و تسریع در نوسازی بافت منطقه خواهیم بود.

لازم به ذکر است این بازدید در راستای درخواست متعدد شهروندان، از محله بریانک و دستغیب مبنی بر تغییر پهنه R۱۱۲ و R۱۲۱ به R۱۲۲ جهت احیا و رونق ساخت ساز و رعایت اصلاحی و آزاد سازی معابر صورت گرفت.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 61466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =