بهسازی ۷۰۰ تابلو منطقه ۱۵

۷۰۰ تابلوی شناسایی معابرمنطقه ۱۵ طی نیمه نخست سال به همت اداره زیباسازی منطقه بهسازی و تعویض شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: این تابلوها طی بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد پلاک شناسایی یا دارای تابلو فرسوده شناسایی می شوند یا به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ شناسایی و نصب می شوند.
او با اشاره به اینکه ناحیه یک به دلیل مساحت زیاد بافت فرسوده و قدمت محل با بهسازی ۶۰۰ تابلو بیشترین میزان بهسازی تابلو معابر را دار بود افزود: ۱۰۰ تابلو نیز در ۶ ناحیه دیگر منطقه تعویض و بهسازی شد.
جعفری ادامه داد: همچنین ۲۰۰ پلاک منزل نیز در محلات ۲۰ گانه منطقه  طی این مدت بهسازی شد.
او در ادامه تصریح کرد: توجه به تابلوی شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست گفت: امیدواریم با تعیین نام و نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.
ت تعدادی از تابلوهای شناسایی معابر مزین به نام مقدس شهدا بوده که طی فرآیند فوق تعویض و نوسازی شده و در اولویت کاری اداره زیباسازی است.

۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 6147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =