تصادف اتوبوس با ۳ خودرو و ۴ موتورسیکلت در میدان شهدا

سخنگوی اورژانس استان تهران از تصادف یک دستگاه اتوبوس با تعدادی خودرو و موتور سیکلت در میدان شهدای تهران خبر داد.

به گزارش شهر؛ شروین تبریزی سخنگوی اورژانس استان تهران گفت: در ساعت ۱۵:۱۲ در میدان شهدا ابتدای خیابان مجاهدین یک مورد حادثه تصادف به سامانه ۱۱۵ سازمان اورژانس استان تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس با چندین دستگاه خودرو و عابران پیاده برخورد کرده است.سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران تصریح کرد: ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل این حادثه اعزام شده‌اند.

تبریزی از حضور رئیس سازمان اورژانس استان تهران برای نظارت بر روند عملیات در این حادثه خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون یک نفر فوتی و ۶ مصدوم داشته است.

 علت حادثه چه بود؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک اتوبوس در میدان شهدا به دلیل نقص فنی با ۳ دستگاه خودرو و ۴ موتورسیکلت برخورد کرده است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف یک اتوبوس در خیابان مجاهدین در میدان شهدا خبر داد و گفت: بعد از اعلام این حادثه، ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند و در مدت‌زمان ۴ دقیقه به محل می‌رسند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: در محل مشاهده می‌شود که یک اتوبوس به دلیل نقص فنی با ۳ دستگاه خودرو و ۴ موتورسیکلت برخورد کرده است.

ملکی با اعلام اینکه یک آقا در این حادثه فوت و ۵ نفر مصدوم شدند، گفت: اینکه چرا دچار نقص فنی شده را باید پلیس راهور بگوید اما مصدومان تحویل عوامل اورژانس شد و تا دقایقی دیگر آتش‌نشانان محل حادثه را ترک می‌کنند.

 به گزارش شهر، بر اساس گزارش روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران حوالی ساعت ۱۵ امروز ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ یک دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت سیر و رفاه کاسپین که از شرکت‌های خصوصی دارای مجوز و همکار شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران است، در میدان شهدا با چندین ماشین و موتور سیکلت تصادف کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 61479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =