کاهش ۲۲ درصدی پیام‌های گلایه‌مندی شهروندان از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار/ استقبال شهروندان از مراکز خرید سازمان میادین افزایش یافته است

مدیر بازرسی سازمان مدیریت میوه و تره بار گفت: تعداد پیام‌های گلایه‌مندی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۱۳۵۲ پیام بوده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، با کاهش ۲۲ درصدی مواجه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد مهدی دانشجو اظهار کرد: آمارهای بدست آمده حاکی از افزایش میزان نوبت خرید مشتریان در میادین ۲۲ گانه و بازارهای تابعه از ۴۸۳ هزار نوبت خرید در سال ۱۴۰۲ به ۵۱۳ هزار نوبت خرید در سال جاری است؛ همچنین شاهد افزایش تناژ عرضه محصولات کشاورزی در بازه زمانی ۶ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ از ۳۷۴ هزار تن به ۴۰۹ هزار تن هستیم که این موضوع نشان از استقبال بی نظیر شهروندان از مراکز خرید سازمان میادین است.

وی در پایان با اشاره به اینکه پرتکرارترین پیام‌ها در خصوص دو آیتم اصلاح رفتار نامناسب با مشتریان و ارائه کیفیت محصولات به شهروندان بوده، تاکید کرد: پیگیری‌های لازم جهت برخورد با عوامل ذیربط در دستور کار بازرسی سازمان مدیریت میوه و تره بار قرار گرفته و همچنین در راستای تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه درخصوص نحوه برخورد و افزایش خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان تا حصول نتیجه و کاهش پیام‌های گلایه مندی همواره تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 61530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =