تسهیل دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی شهر سالم با سامانه جدیدتلفنی ۱۸۴۲

مدیرعامل شرکت شهر سالم از تغییر در خدمت‌رسانی سامانه آزمایشی ۱۸۴۲، با هدف تکمیل و رفع نقایص این پروژه و سرعت‌بخشی در پاسخ به پیام‌های کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، سیدابوالفضل ذاکریان طی جلسه‌ای با حضور معاونان و مدیران در ساختمان شماره ۳ این شرکت، با اشاره به تاریخچه این سامانه در سالیان گذشته گفت: پاسخگویی به ابهامات و سوالات کارکنان و بازنشستگان محترم در حوزه‌های مختلف نقش تعیین‌کننده‌ای در تسهیل دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و رضایتمندی بیمه‌شدگان ایفا می‌کند و این امر نیاز به یک واحد متمرکز پاسخگویی را دوچندان می‌کرد.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۸۴۲ پیشانی شرکت خواهد بود، اضافه کرد: سامانه جدیدی که با کمک سازمان فاوا فاز آزمایشی خود را می‌گذراند و از دی‌ماه سال گذشته فعالیت خود را با نیروی انسانی آموزش‌دیده آغاز کرده است، مبادی پاسخگویی به تمامی سوالات در حوزه‌های مختلف را در دسترس قرار داده و می‌تواند از بسیاری مشکلات بعدی جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تصریح کرد: پس از راه‌اندازی آزمایشی سامانه جدید، همکاران بخش ۱۸۴۲ روزانه به طور متوسط پاسخگوی دوهزار تلفن کارکنان و بازنشستگان شریف شهرداری هستند.

گفتنی است، در این نشست «لیلا نوریان» به عنوان مسئول سامانه تلفنی ۱۸۴۲ معرفی شد تا با احصاء مشکلات و رفع نقایص آن در دوره فعالیت آزمایشی نسبت به آماده‌سازی این سامانه برای افتتاح رسمی این بخش تلاش نماید.

انتهای پیام/

۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 62463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =