به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، احسان واحدی با اشاره به افزایش مشارکت شهروندان برای ثبت پیام در بستر اینترنتی اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت مرکز سامانه و با هدف افزایش ظرفیت پاسخگویی به شهروندان، بسترسازی برای مشارکت آنلاین و ثبت گزارش و پیام شهروندان از طریق ابزارهای غیر تلفنی همچون درگاه اینترنتی https://۱۳۷plus.tehran.ir و اپلیکیشن «تهران من» را در دستور کار قرار دادیم.
وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارشهای آماری، طی ۸ ماهه سال جاری سهم پیامهای اینترنتی در مقایسه با پیامهای ثبتی از طریق تماس تلفنی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: در این بازه زمانی تعداد ۶۶ هزار و ۲۹۰ پیام از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت شده که این آمار در دوره مشابه سال قبل ۴۸ هزار و ۸۴۹ بوده است.
معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه ۱۳۷پلاس از فرایند پویا و بهخط ارجاع و پیگیری پیامهای اینترنتی در سامانه خبر داد و اضافه کرد: شهروندان از طریق سامانه اینترنتی قابلیت الصاق همزمان تصویر و فیلم را دارند و به همین دلیل سرعت و دقت حوزههای اجرایی برای رسیدگی به این پیامها بیشتر شده و رضایتمندی پیامدهندگان نیز از این طریق بهتر حاصل میشود.
واحدی به لزوم توسعه اپلیکیشن «شهرزاد» و راهاندازی درگاه ثبت پیام سامانه در این اپلیکیشن اشاره و اظهار امیداوری کرد خدمات سامانه هرچه زودتر از طریق این درگاه نیز برای شهروندان فراهم شود.
معاون ارتباطات شهروندی سامانه ۱۳۷پلاس در پایان ضمن دعوت از همه شهروندان برای ارتباط با سامانه از طریق درگاه اینترنتی https://۱۳۷plus.tehran.ir و اپلیکیشن «تهران من»، اعلام کرد: با مشارکت همگانی، این شیوهی ثبت پیام را نهادینه خواهیم کرد و در همین راستا انتظار داریم تمامی کارکنان شهرداری تهران نیز گزارشهای مورد نظر خود به خصوص موضوعات اداری و رفاهی را فقط از طریق درگاه اینترنت https://۱۳۷plus.tehran.ir و «تهران من» ثبت و پیگیری کنند تا ظرفیت پاسخگویی از طریق تلفن فقط برای موضوعات فوریتی و خطرساز قلمداد و تخصیص داده شود.
انتهای پیام/
نظر شما