تصویب ۱۲۳ پروژه توسعه محلی در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از تصویب ۱۲۳ پروژه توسعه محلی در نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ با رویکرد «مردم محوری» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی با اعلام خبر فوق افزود: ۳۷ پروژه در فاز نخست و و ۸۶ پروژه درفاز دوم با مجموع اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان با هدف جلب مشارکت و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به تایید و تصویب نهایی رسید.

او با اشاره به اینکه پروژه های ابلاغی مرحله نخست  مربوط به محلات دارای بافت فرسوده در محدوده نواحی ۱ و ۲ است که توسط مدیران دفاتر توسعه محله ای شناسایی و احصا شده است افزود: در این راستا ۱۵ پروژه در حوزه فنی و عمران، ۸ پروزه در حوزه شهرسازی و معماری، ۳ پروژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و ۱۱ پروژه در حوزه خدمات شهری در حال اجراست.

محمدی ادامه داد: در مرحله دوم نیز ۲۲۷ پروژه پیشنهاد شد که در نهایت ۸۶ پروژه به تایید رسید که سهم حوزه خدمات شهری و محیط زیست: ۳۹ پروژه، حوزه حمل و نقل و ترافیک  ۹ پروژه، حوزه اجتماعی و فرهنگی ۲۳ پروژه، حوزه معاونت فنی و عمرانی ۱۰ پروژه و سهم حوزه شهرسازی و معماری ۵ پروژه است.

او افزود: نگاه ما این است که با تمرکز بر روی پروژه های کوچک مقیاس در محله ها بتوانیم ضمن تامین رضایت شهروندان، از مشارکت حداکثری آنان و نیز شورایاران برای توسعه محلی بهره گرفته و شعار مدیریت شهری مبنی بر " تهران شهری برای همه" را محقق کنیم.

شهردار منطقه گفت: استفاده از ظرفیتهای موجود در محله و منطقه، عدم نیاز به کد پروژه مالی، مشارکت و استقبال شهروندان و شورایان محله از این پروژه ها و اجرایی کوتاه مدت از این پروژه  از نقاط قوت پروژه های توسعه محلی است.

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
کد خبر: 6275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =