علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به بازدید خود از سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی، اظهار کرد: خوشبختانه سازمان شرایط خوبی در تمام سطوح دارد و از مدیریت تا رانندگان، همه بسیج خدمترسانی به شهروندان هستند.
وی ادامه داد: خدمات این سازمان رو به تحول است و با برنامهریزی و سیاستگذاریهای صورت گرفته در شورا و اجرای سیاستهای شهردار تهران در سازمان با تلاش مدیرعامل و کارکنان تاکسیرانی زمینهای فراهم شده که هم مردم و هم رانندگان منتفع شوند.
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه این خدمات در قالب خودروها، نرم افزارها، هوشمندسازی و فناوریهای نوین، اتصال و ارتباط با سایر دستگاهها و پیگیری امور رفاهی رانندگان ارائه میشود، خاطرنشان کرد: وظیفه ما در شورا این است که از این اقدامات حمایت کنیم و البته باید حمایت دولت را نیز مطالبه کنیم تا با همکاری دولت اتفاقات خوبی رخ دهد و تحولات در حال انجام آثار خود را در سطح شهر نشان بدهد.
وی با تأکید بر اینکه مجموعههای حمل و نقلی از جمله تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند، یادآور شد: با توجه به این موضوع باید نگاه فرهنگی و اجتماعی متناسب با سبک زندگی ایرانی- اسلامی شکل بگیرد. در سازمان تاکسیرانی رویه فرهنگی وجود دارد و ما نیاز داریم که ساختاری مرتبط با همین موضوع همچون معاونت فرهنگی شکل بگیرد تا هم برای رانندگان و هم مردم آورده فرهنگی و حال خوب و با نشاطی داشته باشد و ارتقاء فکری و فرهنگی را در این راستا شاهد باشیم.
انتهای پیام/
نظر شما