بهره برداری از ظرفیت کتابخانه های عمومی در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرداری

شهردار منطقه ۱۹ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه سید الشهدا (ع) در بوستان ولایت بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار با حضور در کتابخانه سیدالشهدا (ع) ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات این کتابخانه، با مسئول و کتابدار آن گفت و گو و ضمن تبریک هفته کتاب، از خدمات آن ها قدردانی کرد.

او در حاشیه این بازدید کتابخانه های عمومی را ظرفیتی مناسب برای پیشبرد اهداف فرهنگی شهرداری دانست و گفت: این اماکن عمومی بسترهای حائز اهمیتی نیز در ترغیب شهروندان به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی محسوب می شوند.

توکلی با بیان اینکه کتاب بهترین ابزار برای انتقال دانسته ها و رشد آگاهی شهروندان است اضافه کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و محدودیت تردد به اماکن عمومی، ضرورت دارد تا با نشر مطالب آموزنده در فضای مجازی و توسعه مخاطبان کانال ها از طریق عضوگیری بیشتر، به حفظ جایگاه مطالعه در بین شهروندان کمک کرد.

درهمین راستا نیز بخش مهمی از برنامه های مناسبتی شهرداری در ایام مختلف صرف تولید محتوا و بارگذاری آن ها در فضای مجازی در قالب تولید کپشن و فیلم می شود.

توکلی طی این بازدید ضمن اهدای ۱۸ عنوان کتاب تخصصی به این کتابخانه، از دو نویسنده همکار و کتابدار برتر منطقه نیز تجلیل کرد.

براساس این گزارش کتابخانه سید الشهدا با مساحت ۷۰۵ متر مربع مجهز ۱۱ هزار جلد کتاب است.

۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 6360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =