به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ همزمان با سهشنبههای پاسخگویی، اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران بهمنظور تکریم و رسیدگی به درخواستهای کارکنان در بیست و یکمین برنامه ملاقات با کارکنان، میزبان تعدادی از همکاران گرامی بود.
در این دیدار ۲ ساعته، که مدیرکل سرمایهانسانی و جمعی از معاونین و مدیران مجموعه حضور داشتند؛ بیش از ۳۰ نفر از همکاران گرامی مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران مطرح کردند و در ادامه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه و ارائه رهنمودهای لازم، دستور پیگیری فوری درخواست حاضرین را به معاونین خود صادر کرد.
در این برنامه؛ اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی با تاکید بر لزوم توسعه و یا بهسازی نیروی انسانی گفت: رشد و برانگیختن تخصصهای انسانی از طریق توسعه سازمانی و آموزش کارکنان در کوتاهمدت یا بلندمدت جهت بهبود عملکرد سازمان امری ضروری و حائز اهمیت به شمار میآید.
وی با اشاره به اینکه فعالیتهای سازمانیافته در زمان تعیینشده با کمک برنامهای مداوم و برنامهریزی شده، سازمان را در دستیابی به تغییرات رفتاری مشخص یاری مینماید؛ افزود: این اقدام در تقویت تواناییهای فردی و کشف پتانسیل درونی برای موفقیت مؤثر خواهد بود.
مردانی اضافه کرد: در این صورت کارکنان میتوانند فرهنگ سازمانی قوی و غنی به وجود آورند تا روابط، کار تیمی و همکاری افزایش یابد و همکاری در میان بخشهای زیرین سازمان بهبود یافته و رضایت شغلی، انگیزه و عزتنفس کارمندان نیز ارتقاء پیدا کند.
این گزارش میافزاید؛ همکاران میتوانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.
شایان ذکر است پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنماییهای لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل اقدام لازم صورت میپذیرد.
انتهای پیام/
نظر شما